Det er fullbragt….


De stooooore og fineste krystallene har jeg ikke hatt hjerte til å rive fra hverandre enda….Jeg røska og med meg en del ferdigvarer, til venstre….seedbeads over en lav sko…


Hvor lenge ser det så bra ut?

Nå kan jeg jo ikke perle meg engang…

Det var alle farger seedbeads – jeg får knipse noen av de vakreste eskene senere.
OK – fullbragt…..NESTEN….

Jeg trenger tre bokser til…akk så fine farger.

Perlemamma???? Når skulle du ta en sånn økt sa du??? (fnis)

7 responses to “Det er fullbragt….

  1. Åååh, gud, pustevansker… For et flinkis-mas det er på deg da. Kjøkkenet mitt er nesten like bomba ennå:-(

    MÅ RYDDE I HELGA!!!

  2. Du har jo næste mer end jeg har i butikke *ler* å ville gerne ha flere seedbeads er samler på dem, når jeg har fået mange farger nok så har jeg et super prosjekt i hoved.

  3. snurremegrundt

    Da vet jeg stedet hvor de har ørten hylleskap med alle de farger du kan tenke deg…til fem kr posen…på 100gram…du ser det i et av bildene i bloggen.

  4. Åå, hosdeg skulle jeg ha vært :o) Hvordan fikk du fraktet med deg alle perlene?

  5. Kanskje du nå må selge perler? Legg inn litt stæsj på netshoppen din da vel?

  6. Jøss, det virka! Klarte å legge inn kommentar som Loredana Fabel! Synes nemlig denne VG-bloggen har blitt helt tullerusk!

  7. Det kommer Loredana… masse.. snart, siden…

Legg igjen en kommentar

