Finn et strå, og tre dem på…


.. .. noen ting i verden blir man litt blidere og gladere for enn andre daglige lysglimt som bare dukker opp foran oss……

Slikt som…. nye likere på Trollsmedsida på  Facebook og…og…

Vanligvis finner man bare en håndfull.  Men det å samle nye som LIKER Trollsmed på Facebook er ikke helt lett lengre, for reglene er blitt så skjerpet, vi har nesten ikke lov til noe som kan trigge en eller annen amerikansk lov.  Vi har ikke engang lov å fortelle hvem som har vunnet noe!! Sprøtt…

Så klarte vi omsider å bli 500, og jeg tenkte å belønne noen av de som er ivrigst med å dele, kommentere og dele bilder jeg legger ut, noen av dere er en herlig fryd å ha der!!…Så jeg ville vise at det er jeg glad for…., med å sende dem en perle.  Jeg følger med og ser hvem som trykker LIKER og deler… men kan ikke sende tusen takk til alle. Men alle kan få sjansen, for jeg valgte ut de 20 flinkeste, og så trakk jeg lapper!

Plutselig begynte det å dukke opp jordbær i flammene mens jeg satt en mørk natt og grillet…glass.

Hm.. den der er jo like stor som et hagejordbær….

OK jordbæra bare kom …. det tok jeg som et hint! Jeg gir et jordbær til hver av de fem!!! Det flyver i posten idag, og jeg lover, det har IKKE råtna før det kommer frem! Det er håndfanget i en flamme midt på natta!

(Du kan henge det i et kjede, eller du kan henge det som en charm på hvasomhelst. Jeg har satt fast en sølvløkke med stor åpning…)

Nå hadde jeg et problem med et par av de som ble trukket ut… En av dem.. er litt mer enn spesielt glad i turkis…

En annen av dem vil IKKE ta i eller bruke andre farger enn RRRÅÅÅSA… så hva måtte Trollsmeden gjøre?? JO! Tråle de mørke nattskogene etter TURKISE og RRRRÅSA villjordbær.Hva gjør man ikke for å gjøre dem som følger en på Facebook glade?

Ikke min skyld… jeg bare sender dem jeg..!!!!

Med jevne mellomrom vil jeg heretter trekke ut kjekke små gaver blant dem som jevnlig trykker LIKER, deler eller kommenterer på Trollsmedsida – og NOEN er mer aktive enn andre og det vil jeg belønne!!! For dere skal vite at en liten håndverker er takknemlig for enhver drahjelp, når man forsøker å leve av sine kreative fingre.  Jeg får en mail hvergang noen kommenterer, så det er ikke så vanskelig å telle hvem som er flinkest!!!

Og som mange av dere vet, mista jeg den gamle sida mi fordi den ble ødelagt av Facebookendringene. Den sluttet å virke! Og jeg mistet en før den, fordi jeg var registrert med Trollsmed i navnet, og det var ulovlig.. så …ut med meg.Deleted.

Forresten…

HUSK Å DELE; like og kommentere!

Du skal vite at jeg er takknemlig! Og at du hjelper meg! :-)  TUSEN takk…

(husk å dele dette innlegget på Facebook da!) Og kommenter under det på veggen min! :-)  )

*går og pakker jordbær*

Du kan handle hos Trollsmed via mail trollsmed@trollsmed.com , på Epla og linkene på sida av denne bloggen.

2 responses to “Finn et strå, og tre dem på…

  1. sommerfølelsen kom momentant! Så lekre jordbær – lurer på om de kommer igjen hvert år…..

    • Jeg tror nesten vi kan bruke de samme til neste år også, om de er genmanipulert eller trollsmedmanipulert blir opp til brukeren å avgjøre… men de råtner IKKE på hundre år! ;-)))

Legg igjen en kommentar

