NY utfordring: SOLKULER!


VI kreative trenger som kjent av og til fokus for å holde oss selv litt i skinnet så vi ikke hiver alle kulene vi har opp i lufta i alle farger… og ingen kommer ned igjen som HELT happy. Iallefall kjekt å ha noe å holde seg fast i, når man likevel skal disiplinere seg.

I desperat mangel på sol på dette ville vakre vestlandet.. kjører vi ny utfordring på Therese.…  SOLKULER!

Hun leverer nemlig til den solelskende trollsmedens frustrasjon, jevnlig de deiligste varme solbilder av perler og smykker, hun har tilogmed prestert blomsterknopper… så her gjelder det å spread the good news! Det kommer sol til oss her nord og! Snart!

Selvsagt bet hun på! Hun  glemte alt som het ommøblering og vindrikking og satte igang, og hva møtte meg på skjermen i morres med rød blink?…  i morres??? SOL for svingende… Therese har laget de første solperlene!

Så her sitter man … og vil ikke være noe dårligere.. og vil vise et par solkuler!

AAAGGGHHRR.. SE hvor blåfrossen jeg er!?

Men iallefall SOLKULER …..nygrilla innimellom dragejakta. Jeg må vel snart legge inn litt om HVORDAN jeg gjør dette her?

_______________

Nå har jeg laget ferdog de bestilte dragene, og får se om jeg får fanget  noen nye til Eplemarkedet http://marked.epla.no

Trollsmeden visste ikke engang at drager hadde HJERTE! Så det så! Denne skal iallefall til Eplemarkedet… snart.

Forresten… engang hadde vi en lampworkgruppe på norsk  – som er blitt lagt ned av Facebooksystemet etter gammelt system. VI burde lage NY perlelagergruppe og alle burde delta i utfordringene!! Ta kontakt med meg eller Therese da!???

Eller tips meg om det finnes en ny!

Jaja, i allefall dette er så vanedannende at man slutter ikke frivillig før fire om natta … kjempemoro! *myser skjeivt mot frafalne perlegrillere som går over til plastfimo*.. mumle..fimo da gitt…..

Men dette er jo disiplinerende til jeg skal på kurs med Corina Tettinger til sommeren

Men nå altså.– nå skal noe annet grilles… ... det grå bak der, det er Tasha….. hun har usedvanlig mye pels og …. det lover vår… hun røyter !!!

– og lager kuler på beina…..

Omtrent slik… fra i fjor rett nok… SE så masse perler på beina????

Fortsatt perlende god helg!

Forresten  den forrige utfordringen handlet om blå perler med hvite prikker og ligger noen innlegg lengre nede i bloggen….

Legg igjen en kommentar

