100 på 9,5 hours! Trollsmeds nye side er oppe og går – HJERTEDRYSS!


Siden det IKKE er  lov å forkynne vinnere på Facebook, må jeg gjøre det via blogg!

Nr. 100: Kyrre Solli!

Ta kontakt med meg så sender jeg deg et porselenshjerte som du kan gi til en hjertenskjær på valentindagen!!!!!

To hjerter til: (nå har jeg hjelp fra min bedre halve som sier to random tall mellom 2 og 100:

Anniken Hagen!  – et hjerte vil til deg!

Torill Stien ! – et porselenshjerte vil til deg også!

Fantastisk! På en lørdags kveld!!!

Velkommen til Trollsmeds NYE side på Facebook!

Jeg sender dere en privat melding på Facebook!

Siden er altså NY idag, husk å trykke LIKER dere som ikke har oppdaget at den gamle ikke virker som den skal. Den blir lagt ned og slettet om en tid!

TAKK for at dere følger med Trollsmedens kreative krumspring :-)

Det er alltid gøy å dele!

2 Svar til “100 på 9,5 hours! Trollsmeds nye side er oppe og går – HJERTEDRYSS!

  1. Takk forat det er n o e n som lager unike smykker ev god kvalitet. Har handlet endel hos deg, og er veldig fornøyd. Flott at dere har begynt med sølvsmed også Topp å ha noe vakkert å se på….

Legg igjen en kommentar

