Øredobber fra 80tallet!


 Noen har allerede både sett hva jeg driver og legger ut på Eplabutikken min ….  …. og shoppa ! De er jo funn!

… ekte 80talls vintage øredobber!  Jeg har nemlig nettopp skjønt  at det jeg syns var mote og veldig fint for 25-30 år siden… kalles vintage i dag og er utrolig populært! Joda jeg har jo sett at Epla har egen avdeling for vintage….mote… men jeg er nok litt treg.

Og i min dumskap har jeg latt en hel pose øredobber i sølv fra den tida, bare ligge.. og ligge.. og motvilje mot å legge dem ut til salgs.

DET KOMMER NYE HVER DAG! Trykk Liker på Trollsmeds side på Facebook for å følge med! Jeg har et par av de fleste – noen har jeg to-fire par av.

…. samlere og at MOTE er fullt av det… så jeg har tatt det frem – pusser det opp…. Samtidig som jeg forsøker å rydde litt i gamle messe og gallerivarer.

 

Og ærlig talt… jeg syns det er gøy å se hvor kraftig ting ble laget den gangen, sammenlignet med det vi kjøper fra østen idag.

Så  – det er salg på øredobber HVER dag i Trollsmedbutikken på  Epla! Prisen settes ned, og settes opp dagen etter – omtrent – og nye kommer på salg.

Når jeg er ferdig med salget og oversikta vil alle de usolgte forsvinne fra butikken…. så kjøp dem mens de er der!

Det er både lampwork, porselen glass og sølv og kobber… og de er nedsatt med 30-50% salgsdagen. Om du kjøper og betaler med paypal, refunderer jeg. Hvis ikke, velg privat oppgjør og jeg mailer deg korrekt beølp iminus 30%+porto.

Kjøper du TRE par uansett hvor du finner dem i mine butikker får du 30% på totalen. Det gjelder også alvetårefolkets øredobber så lenge salget pågår.

2 responses to “Øredobber fra 80tallet!

  1. Kan jeg få kjøpe Knutehjerte2 med kroker??? Jeg hater slike trykke-inn-greier! Synnøve

Legg igjen en kommentar

