Porselenshjerter


IGJEN? Å jada…. det tar ALDRI slutt, for vi får aldri nok hjerter.

Mange??

Veeeldig mange… jeg har lagt inn 100 stk på trollsmed.com... HIHI! Og jeg liker disse silkesnorene, lekre.. bare sløyfe i nakken.

Er det jul så er det jul…

jeg mener julegaver…..

Og engler..?

PUUUH… massevis…

NÅ må jeg vaske golvet mitt…..

6 Svar til “Porselenshjerter

  1. Å så hjertelig innlegg. Fiiiine ble de.
    Du er såå flink.
    Jeg lagde hjerter i dag også, men de kan spises. he he.
    Ha en fin kveld. :)

    _______
    svar fra snurre

    :-)))))) Julehjerter med bringebærsenter?

  2. Så nyydelige hjertesmykker! *sukk*
    Ha en koselig kveld!

    svar fra snurre
    Takk takk Lissie… jeg må være flittigere å gå inn her ser jeg… sukk…

  3. Jeg sier bare ååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh akkurat nå!!!!!!!!!!!!!!!!!

    svar fra snurre
    NÅ?

  4. nesten»med hjarta på rette staden» detta, lekre erem og blie blir dem som et ekte «trollhjerte» får,hehe. hjerter i store mengder blir vi aldri lei a,nei……
    AHA,nå veit jeg åffer trolla i eventyra ikke har no hjerte på seg,dem er jo her!

    _______________

    svar fra snurre
    Sukkameg så elendig jeg er å gå inn i bloggen og svare kommentarer! Jasså… du mener jeg har rappa steinhjertene deres.. OK da, jeg forsøker å farge og tine dem opp så skal ejg putte dem inn igjen og så skal trollene løøøpe gjennom skoooogene igjen…..

  5. Hjerte, smerte.
    Sviskekonpott!! ;oP

    Fine hjerter, Snurre
    _________________

    svar fra snurre
    Og så så dårlig med MONSTERHJERTER – det må jeg finne ut hvordan ser ut… mahahahhaa….

Legg igjen en kommentar

